Alla inlägg under februari 2011

Av Liza Johansson - 23 februari 2011 13:49

Mammas lilla tjej har nyss fått alvedon, 39,8 i feber. Uffa! :(

  <3 stackars!

Av Liza Johansson - 19 februari 2011 02:20

Alltså ingen aning vad jag ska skriva om här inne?

Är helt tom i huvudet just nu .. :s

Gaah hjälp?

Av Liza Johansson - 2 februari 2011 19:33

Jag vet .. har verkligen inte haft någon lust att blogga.

Men tänker försöka lägga in lite bilder på Thea när jag känner att orken finns. :)


Idag har vi varit på hälsocentralen, där jag fick veta att de är en muskel som inte fungerar på mig i höften, så jag ska få sjukgymnastik ett tag framåt. Jag som verkligen trodde att ja skulle kunna få börja med fotbollen igen .. Skulle tydligen ta ungefär 4-5 månder att bli bra om ja verlkligen ligger i och gör övningar jag fått hemma ..

Menmen, mitt mål är iallafall att få börja med fotbollen igen! :)


Fick också veta att lillstumpan min har fått urinvägsinflammation, så nu ska vi få antibiotika till henne så hon blir bra. Uffa, lillgumman min. <3

Nu blir de att titta på " livet på BB "


Sen ska jag försöka mig på att sätta ihop ett badrumsskåp från Ikea.

kan erkänna att jag verkligen inte tycker om att bygga ihop deras möbler.

haha


 


Presentation


tituuut, när jag var 16 år föddes min söta dotter, klockan 13,47 den 14 april - 10 :)
Nu är jag 17 år och vi bor tillsammans i en 2a i Iggesund :)

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Thea

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Thea

Lilypie First Birthday tickers

Ovido - Quiz & Flashcards