Alla inlägg den 11 januari 2011

Av Liza Johansson - 11 januari 2011 19:57

Idag har vi varit ute och gått tillsammans med sara och maja i hela två timmar.

Vet inte vart tiden tog vägen , men de brukar bli så när man pratar. :) Skönt vara iallafall.

Sen var jag och thea hem, åt mat sen gick vi iväg igen till Linn ( syster ) som just nu är hos sin pappa för hon brutit revbenen. :/ Hon tyckte de var roligt med lite sällskap, de kan jag förstå också när hon bara sitter inne hela dagarna.


Var där i ungefär 2 timmar sen ringde jag till Leon en signal så han kom och mötte oss.

Vela inte gå hela vägen själv när de är så mörkt, för lite mörkrädd är jag faktiskt.


Har iallafall fått vagnen så ska slänga in bild på den också.


:)


         

fett nöjd :)

Av Liza Johansson - 11 januari 2011 10:21

Är de våren som spökar tro?

Igår var de 3 + grader ute :D så himla skönt att inte behöva klä på sig så mycket ..

Hoppas de håller i sig :)

Leon jobbar just nu, jag och thea ska nog ta en liten promenad sen.

Men nu ska vi äta lite, sen ska jag hoppa in i en dusch :)


Föresten, igår fick jag vagnen :D


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


tituuut, när jag var 16 år föddes min söta dotter, klockan 13,47 den 14 april - 10 :)
Nu är jag 17 år och vi bor tillsammans i en 2a i Iggesund :)

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Thea

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Thea

Lilypie First Birthday tickers

Ovido - Quiz & Flashcards